girlsmode

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av girls mode - 11 maj 2014 19:05

Här kommer några bra saker som jag skulle säga alla MÅSTE köpa www.lyko.se .( Klicka på länken för att komma dit, om du inte visstedet...) Den här mascaran är helt fantastisk, ett helt klart måste! Kostar just nu bara 99 kr på      lyko.se  ! Den här hårborsten är helt otrolig för håret! Lite hår spray och det ser helt ny duschat ut, Perfekt att använda innan festen !  Den kostar just nu 119 kr bara på lyko.se! Den här är min personliga favorit, ett helt AMAZING läppglans från burt`s bees. De mjukar upp läpparna och får de att se helt underbara ut! De kostar 99 kr på lyko, men jag tror faktiskt att de finns billigare någon annanstans.De har faktiskt victorias secret body mistrar 119 kr och ett erbjudande med 5 för 4 , och victorias secret luktar underbart.Lovespell luktar godis, jättegott, mangotempation luktar mango supergott! Coconut passion luktar kokosnöt,helt fantastiskt. Endless love luktar kantarell, asckäckligt, dont not buy! 

Presentation


De här är en blogg om mode, smink , parfym, accesioarer! Detta är ungefär som en webbtidning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om bloggen?
 bra
 ok
 min favorit
 sådär
 Sämst
 rolig
 tråkig
 första gången jag kollar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards